7 Temmuz 2017 Cuma

Prof. Dr. Sinan Canan Kitapları


#okuduğumkitaplar #sinancankitapları 
Arkadaşlar Prof. Dr. Sinan Canan'ın okuduğum üç kitabı. Hepsi birbirinden güzel okumak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. 
1. Kimsenin Bilemeyeceği Şeyler 
2. Unutulacak Şeyler
3. Değişen Beynim



KİMSENİN BİLEMEYECEĞİ ŞEYLER TANITIM:
Harika bir kitap okumak istiyorsanız… İşte, okumaktasınız zaten! Sinan Canan, fazlasıyla espritüel bir bilim insanı.[n]Beyin adlı bilimsel "stand-up" gösterilerinin yıldızı. Zor sorulara hem komik hem de isabetli cevaplar veriyor:
-Kaos teorisi nedir?
-Bilinç dışı eylemlerim, bilinçli eylemlerimden katbekat fazlaysa acaba ben, kendim miyim?
-Lost'ta veya Matrix'te yaşıyor olabilir miyiz?
UNUTULACAK ŞEYLER TANITIM:
Daha önce sizi Fraktal Düşünceler'imin dehlizlerine davet etmiş, ardından Kimsenin Bilemeyeceği Şeyler'in var olduğuna ikna etmeye gayret etmiştim. Sonra da Değişen Be(y)nim ile beyinlerimizi anlatmaya çalıştım size; her birimizin değişmeye nasıl mecbur ve mahkûm olduğunun altını çizmek için… Şimdi, yıllardır kendime hatırlatmaya muvaffak oldukça beni yanlışlardan döndüren, hayatımın çözünürlüğünü arttıran ama ne hikmetse sıklıkla unuttuğum, unuttuğumuz, unutulan şeylere dair notlarımla karşınızdayım. Hatırlamaya en fazla ihtiyaç duyduğumuz zamanlarda daha fazla unuturuz bazı şeyleri, bazı önemli şeyleri.
DEĞİŞEN BEYNİM TANITIM:
Bu maceranın adı ise "hayat"... Bir sinirbilimci olarak, beyin hakkında herkesin bilmesi gerektiğini düşündüğüm işe yarar bilgileri, kendi hayatıma geri dönüp baktığımda gördüklerimle birlikte, meraklısıyla paylaşmak en büyük keyfim. Yüzlerce kez anlatmama rağmen, öğrenmeye ve anlatmaya doyamadığım bu muhteşem meseleyi, bu kez de sayfaların ve kelimelerin izin verdiği ölçüde burada sizlerle paylaşmak niyetindeyim. Beyin'in bu ilk beyin kitabında inanıyorum ki bizzat kendinizi okuyacak ve bilimsel bilgiden yaşama sevincine açılan nice kapıları keşfetmenin keyfini hissedeceksiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder