10 Haziran 2017 Cumartesi

Yeni Kitaplarım - D&R Online Sipariş


#kitapgünü #kitapkokusu #yenikitaplarım
Arkadaşlar Prof. Dr. Sinan Canan'ın "Kimsenin Bilemeyeceği Şeyler" kitabını okuyunca diğer kitaplarını da merak ettim. Ve "Unutulacak Şeyler" kitabını sipariş ettim. Ayrıca kaç yıldır Dante'nin "İlahi Komedya"sını okumayı planlıyordum. Ama iyi bir basım bulamıyordum. En sonunda Oğlak yayınlarının bu üçlü serisinde karar kıldım. "Alice Harikalar Diyarında" kitabını bir arkadaşımın yorumuyla tercih ettim. İçerisi resimliymiş. Baskısı çok kaliteli. Yabancı yayınları iyi iş çıkarmış. "Aşk ve Gurur"un bez baskısını beğendiğimden Gogol'un kitabını da Koridor yayınlarından temin ettim. Bakalım en kısa zamanda bu güzel kitapları aylık okuma listeme ekleyeceğim inşallah. ;)
Genelde okuoku'dan sipariş veriyorum. Fakat işletme politikası olacak orada olmayan kitaplar D&R'da oluyor. Doğal olarak bende merak ettiğim 6 kitabı oradan sipariş ettim. Ama okuoku'daki gibi kitaplar temin edilince toptan göndermiyorlar. Kaç tane temin ediliyorsa öyle gönderiliyor. Aslında maksat okuyucuya kitapları erken ulaştırmak. Lakin sorun şu bir sefer de gelmesi gereken kitaplar ayrı ayrı zamanlarda gelince kargo firmasıyla sorun yaşıyorum. Birinci paketi getiriyorlar. İkinci de adresi bulamıyorlar vs. Yaşadığım problemlerden dolayı D&R'dan bir daha sipariş etmeyi düşünmüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder