1 Mayıs 2017 Pazartesi

Kitap Günü - Her Yerde Kitap


#heryerdekitap #kitapgünü
Yine bir serüven D&R'da. Kitap selinin içinde farklı dünyalara yolculuk var :)
İncelediğim kitap ise; Bütüncül Psikoterapi - Tahir Özakkaş


İlber Ortaylı kitaplarının kapakları yenilenmiş arkadaşlar, almamış olanlar varsa bu cıvıl cıvıl kitapları tavsiye ederim. :)
Osmanlı'yı Yeniden Keşfetmek - Timaş Yayınları


Arkadaşlar "Çoklu Evrenler" üzerine Alfa yayınları bilim alanında çıkan John Gribbin'in kitabını okuyanınız var mı? Gerçekten içindeki konuları ve Kauntum fiziğiyle ilgili detaylar merak uyandırıcı. ;)


İnsanlık tarihi ve Tanrı üzerine iki farklı kitap arkadaşlar. Arka Kapak dergisinde bu iki kitap ilgili makale okumuştum. Fakat henüz okumadım. Aranızdan herhangi birini okuyan varsa yorumlarınızı gönderimin altına beklerim. ;)
Sapiens - Yuval Noah Harari
Homo Deus - Yuval Noah Harari


Arkadaşlar psikoloji rafını karıştırırken Sola yayınlarından yeni çıkan "Seninle Başlamadı" kitabını gördüm. Sanırsam genetiğin fiziksel etkisiyle birlikte psikoloji boyutlarını da irdelemiş Mark Wolynn. Açıkçası kitabı çok beğendim. Ve hemen alınacaklar listesine eklendi. 
Kapaktaki yazısı da ilgi çekici; KALITSAL AİLE TRAVMALARININ KİM OLDUĞUMUZA ETKİLERİ ve SORUNLARIN ÜSTESİNDEN GELEBİLME YOLLARI


Yine psikoloji rafından harika bir psikoloji dizisi daha arkadaşlar. Psikonet yayınlarından; Mod Terapisi ve İlişkiler kitaplarını okudum. "İyi Hissetmek" kitabını da merak etmiyor değilim :) Aranızdan herhangi birini okuyan varsa yorumlarını beklerim. Eğer okumadıysanız mutlaka tavsiye ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder