29 Nisan 2017 Cumartesi

Yeni Kitaplar


#kitapgünü #yenigelenkitaplar #kitapkokusu #okuokukargom 
Sevgili arkadaşlar bazen uzun süre kitap almıyorum, bazen de nerede görsem gözüme okumak istediğim kitaplar çarpıyor :) Hal böyle olunca, hazır indirim varken kitap deryasına daldım. İstanbul'da büyüdüğümden İstanbul'u anlatan pek çok yazarın kitabını alıyorum. Nicholas Woodsworth'un da "Bir Akdeniz Üçlemesi" serisini aldım. Ayrıca "Işık Doğudan Yükselir" kitabında birçok Doğu felsefeci, bilimcisinin hayatları anlatılıyor. Hep batıdaki mucitlerin hayatlarını okuyacak değiliz değil mi :DWilhelm Reich ise psikoloji alanında tanınmış bir doktor malum, üniveristede okurken hocam okuyun demişti. Üniversite yıllarımı anımsayınca attım sepete. Son olarak fuardan Martı yayınlarından çıkan Sherlock Holmes'un tek konuluk üç kitabını almıştım. Bir tek "Dörtlerin İmzası" kitabı yoktu. Onu da Ren yayınlarından aldım. Meğer benim aldığım seri A101'e gelmiş. Ama nasip aldım bir kere. İçlerinden okuduğunuz varsa yorumlarınızı bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder