7 Nisan 2017 Cuma

Silber, Rüyalar Kitabı 2 (Yorum) - Kerstin Gier


Biterken...

Sevgili arkadaşlar roman çok sürükleyiciydi. Rüyalar Kitabı serisinin ilk kitabını okuduğumda oldukça beğenmiştim. Sevdiğiniz ya da sevmediğiniz kişilerin herhangi bir eşyasını alıp uyuduğunuzda rüyanızda o kişinin rüyalarına dahil olabiliyorsunuz. Serinin ana kurgusu bu fantastik düşlemle başlıyor. Sadece ilk kitaptan bu yana merak ettiğim şey herkes bir eşyayla uyuyup nasıl başkalarının rüyalarında gezinebiliyor. Yani sebep olan nedir? Bir boyut, bir kapı ya da astral seyahat gibi mantıksal bir izah bekliyordum. Ama maalesef yazar ikinci kitapta da bu konuya değinmemiş. Doğal olarak bir mantığa oturtamadım. Yazarın "Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer" üçlü serisinde zamanla yolculuğu bir mantığa oturtmuştu. Birde her iki seride genç kurgu romanı ve olayların 16 yaşında bir kızın gözünden anlatılması nedeniyle diğer karakterleri pek çözemedim. Ayrıca ilk kitapta bir iblisten söz ediliyordu. İkinci romanın sonunda yazar okuyuculara not düşmüş. "İlk kitapta İblisten bahsetsem de yazma sürecinde aklıma farklı şeyler geldiği için devamında İblis ile alakalı bir şey yok." Bu açıklamayı okuyunca beklentimi iyice düşürdüm. Sanırım yazar serinin ön çalışmasını yapmadan ilham geldikçe yazmış. Üçünü romanı devamını merak ettiğim için okuyacağım.


0 yorum:

Yorum Gönder