16 Nisan 2017 Pazar

Psikoloji Dizisi - Metis Yayınları


#okuduğumserikitaplar #metispsikolojidizisi #psikolojikitapları
Arkadaşlar geçen hafta Metis yayınlarının psikoloji dizisinin bir kısmını paylaşmıştım. Bugünde hepsini paylaşayım dedim. :) Nedense bu serinin resmini çekmeye doyamıyorum, herhalde rengarenk olduğu için. Üstelik gördüğünüz gibi sıralamada eksik rakamlar var. Onları bir an önce temin edip okumam gerekiyor. Zorlu bir hedefim var ama güzel bir hedef <3
1. Narsizm Üzerine ve Schreber Vakası - Sigmund Freud
2. Oyun ve Gerçeklik - D. W. Winnicott
5. Uygarlığın Huzursuzluğu - Sigmund Freud
6. Haset ve Şükran - Melanie Klein
8. Çocukta Normallik ve Patoloji - Anna Freud
10. Haz İlkesinin Ötesinde - Sigmund Freud
11. Doğum Travması - Otto Rank
14. Dört Arketip - Carl G. Jung
16. Ben Psikolojisi ve Uyum Sorunu - Heinz Hartmann
18. Kendilik ve Nesne Dünyası - Edith Jacopson
19. Ben ve Savunma Mekanizmaları - Anna Freud

0 yorum:

Yorum Gönder