5 Nisan 2017 Çarşamba

Farzımuhal (Yorum) - Ersin Kurt


Biterken...
Sevgili arkadaşlar bu aralar resim çekmeye zamanım oluyor nedense paylaşmaya bir türlü fırsat bulamıyorum. Ancak şimdi olduğu gibi akşama kalıyor, nasip işte :)
Bu eşsiz şiir kitabının yorumuna gelirsem, pek çok türde kitap okuyan biri olarak şiir kitaplarını çok az okuyorum dersem ayıp etmiş olurum herhalde. Kimisi şiirleri kendine yakın bulur, kimisi de romanları. Ben ise fikir kitaplarını kendime daha yakın buluyorum. Doğal olarak onlara yöneliyorum. Ama zihnimi bir şeye sabitlememek için de okuma listeme şiir kitaplarını da ekliyorum. Kitabın kapak tasarımı güzel, adı da oldukça şiirsel geldi. İsimde biraz Osmanlı esintisi olsa da, içindeki şiirlerin çoğu günümüz hissiyatıyla yazılmış. Neredeyse bütün şiirler çok ince duygularla kaleme alınmış. Malum hepsini burada paylaşamayacağım. Bir tanesini paylaşayım, okuyun siz karar verin artık.
Alıntı:
BUMERANG
Her defasında,
Tek bir sözünle,
Beni kendinden kilometrelerce 
Uzağa atıyor olsan da
Ben yine;
Döne döne
Yana yakıla
Ayaklarının dibinde alıyorum soluğu,
Vestiyerde unutuyorum gururu
Bir elvedayı çok görüyorum sana
Aslında bu kadar zor olmamalı
Böylesi can yakmamalı bir veda.
Farzımuhal - Ersin Kurt


0 yorum:

Yorum Gönder