7 Şubat 2017 Salı

Boardwalk Empire, Rıhtım İmparatorluğu (Tanıtım) - Nelson Johnson


Sıradaki Okuyacağım Kitabım ;)

Arkadaşlar bu kitap 2009 yılında yazılmış. Kitabın ardından HBO yapım 2010 ile 2014 yılları arasında 5 sezon yayılan bir serüven şeklinde romanın dizisi çekmişler. Bende uzun zaman önce diziyi izlemiştim. Geçen sene bir kitapçıda romanın 5 liraya düştüğünü görünce alıp okumaya karar verdim. Mafya ile alakalı kitaptan çok sinema ya da dizi izlediğimden kitabı nasıl merak ediyorum doğrusu. Dizide meşhur Al Capone, Lucky Luciano, Meyer Lansky, Nucky Johnson gibi 1920'li yıllara damgası vurmuş mafyanın liderlerinin ve onların ilişkileirinin anlatılması ilgi çekiciydi. Eh, romana bakalım artık :D
Tanıtım:
20. Yüzyılın büyük bölümünde Atlantic City; politikacılar ve gangsterlerden oluşan güçlü bir ortaklık tarafından yönetildi. Kumarhaneler, barlar ve genelevler tarafından finanse edilen bu yozlaşmış ittifak, şehir siyaseti ve halkı üzerinde baskı kuran üç patrondan biri olan Enoch "Nucky" Johnson'ın döneminde en parlak zamanını yaşadı. Boardwalk Empire'da Nucky Johnson, Louis "Amiral" Kuehnle, Frank "Hap" Fraley ve Atlantic City tüm o ihtişamı ile hayat buluyor. Yazar Nelson Johnson, AC'nin sessiz bir sahil kasabasından, her şeyin mümkün olduğu, uluslararası bir eğlence ve kumar merkezine dönüşümünün izlerini sürüyor. Boardwalk Empire, HBO'da yayınlanan, başrollerini Steve Buscemi, Michael Pitt ve Kelly Mcdonald'ın paylaştığı, pilot bölümünü Terence Winter'ın (The Sopranos) yazdığı ve efsane yönetmen Martin Scorsese'nin yönettiği epik diziye ilham kaynağı olan gerçek hikayedir.


0 yorum:

Yorum Gönder