7 Ocak 2017 Cumartesi

Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları, Ruhlar Kütüphanesi (Yorum) - Ransom Riggs


Biterken...
Arkadaşlar bana mı öyle geliyor bilmiyorum, cinayet, polisiye ve dram romanlarının haricinde pek çok türdeki romanların sonu mutlu bitiyor. Fantastik türdekiler ise daha bir tatlı bitiyor. Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları, Ruhlar Kütüphanesi, üçüncü kitapta çok hoş bir sonla bitti. Serinin üç kitabının da resimlerle renklendirilmesi ayrı bir özellik bence. Yazar tuhaflar içerisinde en yetenekli olan Jacob, kendini kabullenmesini, kendisini bir gruba ait hissetmesini ve normal olmakla olmamak arasındaki detay öyle güzel işlemiş ki, fantastik kurguyla birleşmesine hayret ediyorsunuz. Tuhaf Çocuklar'ın açılımı bana önceki okuduğum kitaptaki Ezoterik her şeyle bağlantılı gibi geldi. Telepati, telekinezi, zihin okuma ve kişiye ait bedensel farklılıklar var. Bu yetim çocukları merak edenlere, okumak isteyenlere ısrarla tavsiye ederim. 
Alıntı:
Omuzlarını silkti. “Sıradan insanların ne yaptığına dair pek fikrim yok.” “Pek karmaşık sayılmaz,” dedim. “Sen bana nasıl tuhaf olunacağını öğrettin. Belki ben de sana nasıl sıradan olunacağını öğretebilirim. Hiç değilse olabildiğince sıradan.” Bir anlığına sessiz kaldı. Sonra güldü. “Elbette Jacob. Bence kulağa çok hoş geliyor.”
Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları, 3. Kitap, Ruhlar Kütüphanesi - Ransom Riggs


0 yorum:

Yorum Gönder