5 Ekim 2016 Çarşamba

Sevda Sözleri (Yorum) - Cemal Süreya


Biterken...
Cemal Süreya ilk kez okudum. Şairin gördüklerini, okuduklarını şiirlerine bu kadar iyi yansıtması hoşuma gitti. Tek takıldığım nokta, bütün yazarlarda olduğu gibi kendi dünyalarında üstünü çizdikleri meslektaşlarını şiirleriyle birlikte eleştirmesi. Hangi şair yaparsa yapsın bana doğru gelmiyor. Enerjisini neden onun için harcasın ki! Birde böyle şiirlerde ayar verme durumları bana küçük çocukların şikayetlenmesi gibi geliyor. Ayrıca nedendir bilmiyorum, Cemal Süreya'dan İstanbul ile alakalı daha fazla şiir beklerdim. Sanırım İstanbul'u özledim :) Velhasılı kelam okumayanlara tavsiye ederim.
Alıntı:
FOTOGRAF
Durakta üç kişi
Adam kadın çocuk
Adamın elleri ceplerinde
Kadın çocuğun elini tutmuş
Adam hüzünlü 
Hüzünlü şarkılar gibi hüzünlü
Kadın güzel
Güzel anılar gibi güzel
Çocuk
Güzel anılar gibi hüzünlü
Hüzünlü şarkılar gibi güzel
Sevda Sözleri - Cemal Süreya


0 yorum:

Yorum Gönder