21 Eylül 2016 Çarşamba

Posta Kutusundaki Mızıka (Yorum) - A. Ali Ural


Biterken...
Ali Ural'ın okuduğum ilk kitabı ve beğendim. Deneme türlerinden fazla okumadığım için bu anlatım şekli bana biraz uzun iş gibi geliyor. Hayatın içindeki ince detayları dolaylı, şiirsel bir yolla anlatmak (ki şiirlerle pek aram yok) pek çok kişiye hitap etse de bana daha düz metinler hitap ediyor, onu anladım. Birde yazarın kitaptaki cansız nesneleri örneğin sonbahar ve kış ayı gibi, onları normal bir dostmuş gibi tarif etmesi deneme ayrı bir tat katmış. Bir yazarı tam manasıyla değerlendirebilmek için diğer kitapları da okumak lazım diye düşünüyorum. O yüzden Ali Ural'ın bir iki kitabını daha alacağım inşallah. Hiç okumayanlar için ısrarla tavsiye ederim.
Alıntı:
Sevgili Dost,
Elimiz acaba insanlığın mutluluğuna mı, yoksa sefaletine mi katkıda bulunuyor? Eldivenlerimizi çıkarabilsek, belki parmak izlerimizden anlayabiliriz neler yaptığımızı. Posta Kutusundaki Mızıka - A. Ali Ural


0 yorum:

Yorum Gönder