7 Eylül 2016 Çarşamba

Kusursuz Hayatlar (Yorum) - Liz Fenton, Lisa Steinke


Biterken...
Kitap orta yaşlarına gelmiş, birbirinin hayatına imrenen iki lise arkadaşının tamamen farklı konumlarda olmasına rağmen ruhlarının yer değiştirmesi ve ne kadar istemeseler de birbirlerinin hayatlarına tahammül etmek zorunda kalmalarını konu alıyor. Bana beğendiğim Jamie Lee Curtis'in Çılgın Cuma filmini anımsattı. Bu tarz kurgular filmde güzel olmasına güzelde kitapta bana biraz karışık geldi. Tekrar alıp tercih edeceğimi sanmıyorum. Birde Sarah Jio daha ilk cümlesine bayıldım yazmış. Bu tamamen satış politikası arkadaşlar ilk cümlesi bana bayağı amiyane geldi. Bayılacak yanı olmadığı gibi çekici de değil. Ama kafa dağıtmak istiyorsanız birebir diyebilirim. 
Alıntı:
Benim aklım hala biraz önce yaptığım şeydeydi. New York işini geri çevirerek kariyerimi burada sonlandırmıştım. Sebebi ne olursa olsun, böyle bir fırsatı kimse daha önce geri çevirmemiştir herhalde. Bir yandan yüzüme nemlendirici krem sürerken bir yanda da Sorun yok, diye düşündüm kendi kendime. Yine dört ayaküstüne düşerim ben. Her zaman olduğu gibi. Kusursuz Hayatlar - Liz Fenton, Lisa Steinke


0 yorum:

Yorum Gönder