1 Ağustos 2016 Pazartesi

Şeftali Kokan Bir Aşk 3 (Yorum) - Jodi Lynn Anderson


Biterken...

Sevgili arkadaşlar son kitap olması hasebiyle üç genç kızın hikayesi de kendi kaderlerine ailelerin değil de kendilerinin karar vermesiyle yüz seksen derece dönüyor. Her seri de olduğu gibi son kitaplarla hüzünleniyorum. Malum daha sonrasını merak ediyorum. Acaba Birdie tekrar sevebildi mi, Leeda Grey ile mutlu olabildi mi, Murphy Rex ile buluşabildi mi? Fakat hikaye bitti kızların sonraki yaşamlarını ben hayal edeceğim artık. Kapakları gibi içi de cıvıl cıvılolan bu seriyi herkese tavsiye ederim. Yaş fark etmez, neşelenmek için bire bir.
Alıntı:
Leeda, 
Alaska’ya gidiyorum. Sanırım açıklama yapmama gerek yok. Neden hayatında o yolda olmayı seçtiğini anladım. Kararsız olmanın zayıflıkla ve amaçsızlıkla aynı şey olmadığını unutma. Sakın insanların seni kesin olan şeylerin doğru şeyler olduğunu düşündürmesini izin verme. 
Sevgiler, Grey.
Şeftali Kokan Bir Aşk 3 - Jodi Lynn Anderson


0 yorum:

Yorum Gönder