12 Haziran 2016 Pazar

Silber, Rüyalar Kitabı 1 (Yorum) - Kerstin Gier


Biterken...

Arkadaşlar rüyalarınızda günlük hayatınızdaki bilinçli halinizle olsaydınız ne yapardınız? Düşünün bir, büyülü bir alemde bilinçli olarak aklınıza gelen her şey önünüze gelse ne hissederdiniz? İşte bu roman mantıklı kurgusuyla hem sorduğum soruları sormuş, hem de gereken bütün yanıtları vermiş. Kerstin Gier'in gerçekten geniş bir hayal dünyası var. Ben pek birinci ağızdan yazılan romanları sevmesem de bu ikinci seri de şunu fark ettim. İç içe geçmiş gizemli olayları en iyi birinci ağızdan gizleyip yer geldikçe açıklayabiliyorsunuz. Ve bana kurgunun birinci anlatım şekli gibi geliyor. Genç bir kız, gizemli bir dünya, bence distopya sayılmaz. Çünkü romanda sıradan günlerden de bahsediyor. Rüyalara ilgisi olanlara tavsiye ederim.
Alıntı:
Batmaya başlayan güneş, her şeyi altın sarısı, sıcacık bir sonbahar ışığına boğmuştu. Berkeley rüyamı hatırlamadan edemedim. O an Henry’nin o gece söyledikleri aklıma geldi: “Bir insanı en iyi tanıyabileceğin, zayıflıklarını ve sırlarını en iyi öğrenebileceğin yer rüyalardır.” Silber, Rüyalar Kitabı 1 - Kerstin Gier


0 yorum:

Yorum Gönder