10 Haziran 2016 Cuma

Silber, Rüyalar Kitabı 1 (Alıntı) - Kerstin Gier


Okumaya Devam 
Alıntı:
Bu çok eğlenceliydi! Eğlencenin ta kendisiydi. Grayson ve Henry’nin ardından gizlice yürürken kendimi Kedi Kadın gibi hissediyordum. Ya da James Bond gibi. Ya da ikisinin karışımı gibi. En harikası, gittikçe keskinleşen görme yetimdi. Etrafta yanan tek bir lamba yoktu, gökyüzünde ay bile görünmüyordu, yine de her şeyi görüyor, aşağı sarkan dallardan ve yolda duran taşlardan sakınabiliyordum. Ayaklarımdaki tüylü çoraplar sayesinde öyle sessiz yürüyordum ki ikilinin birkaç metre yakınına de sokulabilmiştim, bu arada gözüme her an saklanabileceğim bir yer kestiriyordum. Şaşırdığım tek şey, hala uyanmamış olmamdı. Normalde rüya gördüğümü bildiğim bu tür rüyalar asla uzun sürmezdi, hele şimdi gördüğüm gibi eğlenceli rüyalar söz konusuysa. Silber, Rüyalar Kitabı 1 - Kerstin Gier

0 yorum:

Yorum Gönder