23 Haziran 2016 Perşembe

Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları, Gölge Şehir (Yorum) - Ransom Riggs


Biterken...

Hikaye gene en güzel yerinde bitti. Üçüncü kitabı merakla bekliyorum gerçekten. Her seri de olduğu ikinci kitaplar daima bana daha güzel geliyor. Çünkü ne bir başlangıç ne de bir son, sadece olması gerektiği gibi. Birde bu romanda yan karakterlerin hayatlarıyla ilgili daha çok bilgi edindik. Emma'nın ilginç geçmişi ve ailesi, Mildard'ın nasıl görünmez olmaya başladığı iyi aktarılmış. Yalnızca karakter çok olduğundan yazar onların duygularına çabuk giriş çıkış yapıyor, doğal olarak yoksa kitap uzardı. Uzun lafın kısası birinciyi okuyanlar bunu mutlaka okumak isteyecektir.
Alıntı:
Terazinin ikinci kefesi daha ağır basıyordu. Ama er ya da geç verdiğim kararla ve onlara çektirdiğim acıyla yüzleşmem gerekecekti. Eğer hayatta kalmayı becerirsem. Eğer. Ne zaman eğer diyebilmek için aklıma mukayyet olmalıydım. Eğer dikkatim dağılırsa yaratıkların varlığını hissedemezdim. Eğer, tüm varlığımla ve benliğimle şimdide yaşamamı talep ediyordu. Eğer, beni korkuttuğu kadar, aklımı kaçırmama da engel oluyordu. Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları, Gölge Şehir - Ransom Riggs


0 yorum:

Yorum Gönder