23 Haziran 2016 Perşembe

Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları, Gölge Şehir (Alıntı) - Ransom Riggs


Okumaya Devam 
Kardeşimin mezuniyetiydi, Kayseri gezisiydi derken ancak okuma listeme dönebildim. Okumak gibisi yok.
Alıntı:
Birbirine karışan, başı sonu belli olmayan bir sürü korkunç rüya. Son günlerde yaşadığım dehşetin makasla kesilmişçesine ufak parçaları: yakın menzilden bana doğrultulmuş silah namlusunun çelik gözü; ölü atlarla lekelenmiş bir yol; gölgenin uçurumun diğer tarafından bana doğru uzanan dilleri; o korkunç, sırıtkan hortlak ve bembeyaz gözleri. Sonra şu: Yeniden evdeyim ama bir hayaletim. Süzülerek sokağımdan ve ardından da sokak kapısından geçerek evime giriyorum. Babamı mutfak masasında uyuyakalmış vaziyette buluyorum. Telsiz telefonu göğsüne bastırmış. Ölmedim, diyorum ama kelimelerim ses çıkarmıyor. Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları, Gölge Şehir - Ransom Riggs

0 yorum:

Yorum Gönder